Στην τρέχουσα διάλεκτο, άσχετοι, αυτό δεν λέγεται «κοινωνικοποίηση ζημιών και ιδιωτικοποίηση κερδών», αλλά ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ του ΟΣΕ:
1. Βάσει των εντολών του ΔΝΤ και της Κομισιόν, τα χρέη του ΟΣΕ, ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ, τα επωμίζεται το Δημόσιο (είπαμε, καλή η ελεύθερη οικονομία, αλλά μερικές φορές το Δημόσιο βολεύει).
2. Απαλλαγμένη πλέον από χρέη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιείται (ντροπή θα ήταν να ξεπουλήσουμε τους σιδηροδρόμους με χρέη, ας μην είμαστε καρμίρηδες – και οι κερδοφόρες επιχειρήσεις πρέπει να δίνονται στους ιδιώτες, διότι τι είναι το κράτος, μπακάλικο;).
3. Το προσωπικό του ΟΣΕ μειώνεται από 6.000 σε 2.650 εργαζόμενους (έτσι θα τονωθεί και η αγορά εργασίας, αφού θα εισρεύσουν και οι πάλαι ποτέ υπερπρονομιούχοι σιδηροδρομικοί).
4. Από 31/12/2010 καταργούνται τα μειωμένα εισιτήρια, ατέλειες, απαλλαγές και κάθε είδους υφιστάμενες τιμολογιακές υποχρεώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (τα λαϊκίστικα που ξέρατε, ξεχάστε τα – ΑΜΕΑ, φοιτητές, φαντάροι και ΚΑΠΗ, εσείς το βουλιάξατε το μαγαζί).
5. Η ιδιωτικοποιημένη πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να καταργεί τις «ζημιογόνες υπηρεσίες», όπως δρομολόγια και σταθμούς εκτός του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη (π.χ. οι βλάχοι της Καλαμπάκας θα μετακινούνται πάλι με τα γραφικά γαϊδουράκια, ώστε να τονωθεί και ο αγροτουρισμός).
6. Η τεράστια ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ θα «αξιοποιηθεί» με την παραχώρησή της στους ιδιώτες (επιτέλους, αυτή η γυφτιά του Σταθμού Λαρίσης θα αντικατασταθεί από υπερσύγχρονο γκλάμορους mall με ρωμαλέους πρώην σιδηροδρομικούς οι οποίοι θα κάνουν face control ώστε να μην διεισδύσει η γιαγιά που νομίζει ακόμα ότι μπορεί να πάει με το τρένο στο Δομοκό).
Και πάει λέγοντας... (όχι πάντως με το τρένο πλέον, αυτό είναι ντεμοντέ!).
Για το άλλο ανέκδοτο, τον κυρ-τραπεζίτη που θέλει με ξένα κόλλυβα να θάψει παρέα την Αγροτική και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (στο οποίο χρωστάει κάτι εκατοντάδες ψωροεκατομμύρια), γράψαμε και πριν. Αφού ρούφηξε 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό κορβανά, διότι το ευαγές ίδρυμα της Τραπέζης Πειραιώς πήγαινε για φούντο, κι αφού χρωστάει και της Μιχαλούς, τώρα θέλει να μας κάνει τη χάρη να αγοράσει τους… πιστωτές του! Το ωραίο είναι ότι η κυβέρνηση θα φέρει, λέει, ξένους εκτιμητές για να αποφασίσει τι θα κάνει. Να μην πάρουν πάνω στην αναμπουμπούλα κι αυτοί οι ταλαίπωροι οι ξένοι εκτιμητές μερικά εκατομμύρια για να μας πουν πόσο προωθητικό και σωτήριο είναι για την Πατρίς να το χαρίσουμε το μαγαζί;
Αν ζούσε και τα έβλεπε αυτά κάνας μακαρίτης τύπου Αλ Καπόνε θα είχε αυτοκτονήσει από ντροπή για τον ερασιτεχνισμό του...
Όταν πάντως τους πάρει και τους σηκώσει όλους μαζί (το ελικόπτερο ντε!) να μην απορούν. Τα εκατομμύρια μούτζες που θα τους συνοδεύουν θα δημιουργήσουν αέρια ρεύματα ικανά να τους οδηγήσουν μακριά, πολύ μακριά.
ΥΓ: Επιπλέον 1.060 αστυνομικοί ενισχύουν την ομάδα Δίκυκλης Αστυνόμευσης «ΔΙΑΣ» και ρίχνονται από σήμερα, Τρίτη, στη μάχη κατά του εγκλήματος σε ολόκληρη τη χώρα. Με τη σημερινή επέκταση του προγράμματος, η ομάδα ΔΙΑΣ στελεχώνεται συνολικά από 3.640 αστυνομικούς σε όλη τη χώρα.
Α, όλα κι όλα! Έτσι άλλωστε καταπολεμούμε την ανεργία των νέων, και μάλιστα με νέο πρωτοποριακό-αντικαταθλιπτικό πρόγραμμα: τέρμα πια με τα ψυχοπλακωτικά επιδόματα ανεργίας του ΟΑΕΔ. Τα καλά παιδιά τα προσλαμβάνουμε στο καταραμένο το Δημόσιο, και τους ψωνίζουμε μηχανή να κάνουν βόλτες και σούζες και μαγκιές και να πίνουν τζάμπα το φραπέ τους (που συνήθως είναι ευγενής-και-εντελώς-εθελοντική προσφορά των καφετζήδων, οι οποίοι καθημερινά συγκινούνται από τη λεβέντικη θωριά των παλικαριών της ΔΙΑΣ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου