Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

"Αυτή η μάχη πρέπει να κερδηθεί"

Ένα ενδιαφέρον σχόλιο από μια μεγάλη συζήτηση στο tvxs.gr σχετικά με την απεργία και επιστράτευση των "φορτηγατζήδων". Ευχαριστούμε το φίλο που μας το επισήμανε.
Για την αντισυνταγματικότητα του μέτρου της επιστράτευσης, βλέπε
ΕΔΩ και τη γνωμάτευση του... Λοβέρδου (που σε μια προηγούμενη ζωή ήταν και καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου).

*****

Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 32.000 άδειες (αντίστοιχα φορτηγά) Δ.Χ. Απ’ αυτά περίπου τα 20.000 εκτελούν μεταφορικό έργο, ενώ τα υπόλοιπα φυτοζωούν. Το μεταφορικό κόστος στην Ελλάδα είναι το φθηνότερο στην Ευρώπη. Τι ακριβώς εννοούν οι σχολιαστές που μιλούν για κλειστό επάγγελμα;
- Ότι θα μπουν κι άλλοι στο επάγγελμα και θα έχουμε άλλες 10.000 φτωχούς επαγγελματίες;
- Τα μπακάλικα , μήπως ήταν κλειστό επάγγελμα; Καθόλου. Τι συνέβη μ’ αυτά; Τα έκλεισαν τα σούπερ μάρκετς και αυτά με τη σειρά τους τα έκλεισαν οι μεγάλες πολυεθνικές τροφίμων. Είδατε να φθηνύνουν τα είδη πρώτης ανάγκης;
- Τα βενζινάδικα που είναι πολλά έχουν φθηνή βενζίνη;
- Τα αρτοποιεία που είναι ελεύθερα έχουν φτηνό ψωμί;
Το νεοφιλελεύθερο δόγμα περί αυτορρύθμισης της αγοράς μπορεί να είχε πέραση στη δεκαετία του ’70 αλλά τώρα πια ο κόσμος έχει εμπειρία. Αν είναι έτσι γιατί δεν αφήνουν και τις τράπεζες να γίνουν πολλές μπας και γίνει φθηνότερο το τραπεζικό προϊόν. Εκεί όμως οι νεοφιλελεύθεροι μας λένε ότι πρέπει να υπάρχουν «το πολύ 2,5 τράπεζες»! Αλλά και σήμερα που είναι περισσότερες μήπως μέσα στον ανταγωνισμό τους δεν εφαρμόζουν εναρμονισμένη πολιτική; Δεν άκουσα κανένα απ’ αυτούς που κραυγάζουν εδώ μέσα να μιλήσει για την συντεχνία των τραπεζών.
Το βασικό πρόβλημα όμως εδώ είναι ότι με ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ τρόπο ο ΓΑΠ εκτελώντας τις προσταγές των αφεντικών του προχωρά σε πολιτική επιστράτευση χωρίς καν να κρατάει μια επίφαση νομιμότητας. Και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που καταστρατηγεί το σύνταγμα. Όταν το Σύνταγμα καταστρατηγείται έχουμε πολιτική εκτροπή και ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ. Όταν το Σύνταγμα καταστρατηγείται έχουμε πολιτική χούντα (χούντες δεν είναι μόνο οι στρατιωτικές διχτατορίες). Όταν το Σύνταγμα καταστρατηγείται τότε η υπεράσπισή του είναι υποχρέωση του κάθε έλληνα (άρθρο 120 παρ. 4 «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων,..»).
Ας μιλήσουμε όμως και γι’ αυτό καθαυτό το πρόβλημα των φορτηγατζήδων. Μέχρι χθες οι αστοί προσπαθώντας να τρομάξουν το Λαό προπαγάνδιζαν ότι «οι κομμουνιστές (εκτός ότι είναι όντα με κεραίες στο κεφάλι και εμπριμέ δέρμα) όταν έρθουν στην εξουσία θα σας πάρουν την περιουσία σας». Και σήμερα μέρα με τη μέρα ο Λαός παρακολουθεί το έργο με τίτλο «Δεν θα σας μείνει τίποτα, θα σας πάρουμε και τα σώβρακα».
Σας πήραμε τους μισθούς, σας πήραμε τις συντάξεις, θα σας πάρουμε την αγροτική περιουσία πουλώντας την Αγροτική τράπεζα, θα αυξήσουμε τις αντικειμενικές αξίες τόσο ώστε να μην μπορείτε να κρατήσετε κανένα περιουσιακό στοιχείο, δεν θα αφήσουμε τίποτε όρθιο. Κι αν δεν μας πιστεύετε για δέστε τι κάνουμε στους φορτηγατζήδες για να συνηθίζετε:
- Τους απαξιώνουμε τις άδειες που πλήρωσαν από 100.000 ως 200.000 ευρώ και τους συκοφαντούμε κι από πάνω ότι τους δόθηκαν επί χούντας (έστω κι αν άδειες πουλιόνταν μέχρι χθές)!
- Υποστηρίζουμε ότι οι άδειες «ανήκουν» στο Κράτος, ενώ το κράτος έχει μαζέψει τόσα λεφτά από την πώληση αυτών των αδειών!
- Τους κατηγορούμε για μεγαλοκεφαλαιούχους ενώ μπορεί αντί να φτιάξουν ένα σπίτι να επέλεξαν να αγοράσουν μια άδεια (και σαν τέτοιους δεν πρέπει να τους υπερασπίζεται η Αριστερά)!
- Τους κατηγορούμε σαν συντεχνία ,όπως έχουμε κατηγορήσει κάθε κλάδο εργαζομένων που βγήκε να διεκδικήσει τα δίκια του και όπως θα κάνουμε για κάθε κλάδο εργαζομένων που θα το κάνει στο μέλλον.
- Τους πετάμε το κόκαλο της δεύτερης (απαξιωμένης) άδειας! Δηλαδή έχουν τώρα μια άδεια που αξίζει 100.000 και θα πάρουν δύο που αξίζουν 300 η μία. (Δεν τους δίνουν καλύτερα δύο χάντρες κι’ ένα καθρεφτάκι;)
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
Γιατί έτσι τους πρόσταξαν τα αφεντικά τους. Να απαξιώσουν τις άδειες ώστε να έλθουν οι μεγαλοκαρχαρίες και να πάρουν (με τις εταιρείες που θα στήσουν) όλο το μεταφορικό έργο της χώρας για ένα κομμάτι ψωμί . Και αν νομίζουν κάποιοι ότι θα γίνουν φθηνότερες οι μεταφορές δεν έχουν παρά να κοιτάξουν οποιαδήποτε πολυεθνική επιχείρηση έχει καταστήματα στην Ελλάδα και την τιμολογιακή της πολιτική. Πουλάνε στην Ελλάδα πιο ακριβά από οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης.
Από τους φορτηγατζήδες ξεκίνησαν και δεν θα σταματήσουν αν δεν ξεπουλήσουν και την τελευταία πιθαμή ελληνικής γης. Εκτός αν τους εμποδίσουμε. Έχουμε καθήκον να υπερασπιστούμε τον αγώνα των φορτηγατζήδων. Αυτή η μάχη πρέπει να κερδηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: